2013-01-17

Tjejdag

En korg till Carin full med godsaker!!


Jisses vilken rolig dag jag har haft idag!!

När någon i ens närhet mår lite dåligt är det svårt att bara se på och vad gör man då som vän? Jo man fixar en liten överraskning för att pigga upp och stötta den personen så gott man kan.
Idag åkte jag och Cristin hem till vår kära kollega Carin för att överraska henne med en heldag ihop.
För att allt skulle fungera tog vi hjälp av kära farmor ( Carins svärmor ) som ryckte in som barnvakt och hundvakt och tack vare henne kunde vi röva bort Carin i några timmar ( även Carins man Fredrik hjälpte oss så att Carin skulle hålla sig hemma när vi kom ).





Ni kan ju tänka er vad förvånad Carin blev när vi ringde på och hon öppnade dörren och där stod vi. "SURPRISE"!!!!!!!!!

Vi började med att äta en god lunch på "Sunlight" ( jag fick hålla mig till salladsbuffen, men den var riktigt god ) och efter det åkte vi hem till mig och fikade.





När fikat var klart la Cristin det keltiska korset med tarotkort för att se hur Carins år skulle bli.
Lite spännande det där och när hon var klar med Carin la hon även ett kors för mig.
Vi blev så glada när det visade sig att både jag och Carin skulle få ett bra år och mycket positivt skulle hända och att vi även skulle bara bli starkare och starkare.






Tack tjejer för en toppendag med mycket skratt vilket jag tror att vi alla behövde, vilka underbara vänner man har!!!

KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar