2013-01-31

Plask,plask!





Tjenamors!!

Jag tror att man snart får simma härifrån om man ska någonstans. Precis utanför vårt hus har det blivit en JÄTTESTOR vattensamling ( bassäng, hahaha ) så varje gång man ska åka med bilen så tror man att den ska drunkna. Nu är jag trött på detta blöta väder!!!!

Idag har jag varit på CC Hudvårdsklinik och plockat mina ögonbryn. Det var så mysigt att bli omhändertagen och nerbäddad under ett stort, tjockt duntäcke när man kommet utifrån och är blöt av regnet. Dom är så duktiga där och jag blir nöjd varje gång jag går därifrån.
En ny fräsch lokal har de fått också, lite mindre men det bästa är att de har fixat ett relaxrum med bastu och mysiga stolar. Det måste jag testa någon gång :) Älskar myspys!

Jag hann även med en sväng till blomsterlandet, letade efter något att ha i min stora vas som står i köket ( inte alltid så lätt ) och hittade jättefina vita tulpaner med lökar. Jättehäftiga och bra blev det :)

Vi har precis ätit middag och idag stod det köttbullar på min gi-meny. Jag åt det tillsammans med en god mozzarellasallad medans övriga i familjen åt potatismos till.
Receptet på köttbullarna och salladen kommer på bloggen lite senare och ni måste bara prova!!






Visst var de fina!!!!

Nu ska jag gå en promenad med Basse bus och hoppas på att jag inte försvinner ner i den stora pölen ;-)

KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar