2013-01-25

Hallo fredag



Jag vill först och främst tacka er alla som har skrivit och brytt sig om vår "lilla" fyrbenta vän Basse.
Det värmer ska ni veta!! Tusen tack.
Så skönt att allt är bra med honom nu :)

Äntligen är det helg igen och man får umgås och mysa med sina nära och kära ( förutom jag som snart ska åka till jobbet ), kanske äta en god middag och sedan krypa upp i soffan framför tv:n med kanske lite mer gott ( jag har börjat tänka på godis igen och det är jättejobbigt ).

Idag har jag haft en kompis på besök/ fika och det var riktigt trevligt. Det går ett bra tag mellan gångerna vi ses så man har så mycket att prata om.
Efter det tog jag en sväng på löpbandet, riktigt skönt, så nästa vecka ska jag öka tempot lite ( sakta men säkert ) så får vi se hur det känns. Jag är laddad!!!!

Kvällens middag fick bestå av kyckling, broccoli och lite fetaost ( riktigt gott) så nu sitter jag här och är proppmätt.
Lite fix här hemma innan det är dax att åka.

Hoppas ni alla har en riktigt mysig fredagskväll :)

KRAM!!

2 kommentarer:

  1. How much is a 10X cost of titanium? - Tiademy, LLC
    How much is microtouch titanium a ceramic vs titanium flat iron 10X cost of titanium? babyliss nano titanium We currently sell three models of the titanium wok “Polarized Steel” model titanium trimmer for $25 per pack. We sell three models of the “Polarized Steel” model for

    SvaraRadera