2013-01-22

Godmorgon

Har precis stigit upp och känner att jag har sovit riktigt bra. Synd bara att man missade en fin dag ( när jag kollade på Fb hade många tagit fina kort på det härliga vädret ) men det kommer väl fler fina dagar får man hoppas ;-) Nu sitter jag här framför datorn med ett litet mellanmål som nu blev min frukost istället. Känner att jag måste få ett bättre upplägg med min mat ( Gi ) när man jobbar natt. Allt liksom förskjuts men man vill ju samtidigt inte äta så mycket på natten eftersom kroppen går ner i varv och inte förbränner lika mycket som den annars gör på dagen. Det är ett evigt trixande och speciellt när man måste tänka sig för. Men jag känner redan en stor skillnad, jag är mycket piggare och har mer energi än innan och det var ju det jag var ute efter. Nästa vecka ska jag börja springa på löpbandet och det ser jag fram emot. Jag är så glad att vi har det, så enkelt att bara gå ut i garaget, dra igång lite bra musik och sedan ge järnet. LÄNGTAR!!! Nu kommer snart resten av familjen hem ( Jörgen från jobbet och William från skridskoåkning )och då blir det en god ( och nyttig ) middag, kanske en promenad efter det och sedan bara "soffhäng". KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar