2013-01-29

Energi och vårkänslor



Hallo där alla glada!

Vilket tråkigt väder vi har här i vår lilla stad idag, gråmulet, blåst och lite lätt regn i luften.
Snön börjar smälta och på vissa ställen ser man bar mark. Nu vill jag ha vår, pronto!!!!
Och vad gör man då för att få lite vårkänslor? Jo, köper några söta vårblommor som man får njuta av inomhus istället. Min favvo är Pärlhyacint. Vilken är din??




För alla er som undrar hur det går för mig med min Gi- diet så går det riktigt bra faktiskt. Jag har fått mycket mer energi och har kommit igång med min träning på löpbandet och som en liten belöning för det så har jag faktiskt gått ner 4 kg ( på 2 veckor ) så jag kommer att fortsätta ett tag till :) och sedan sakta men säkert tillsätta lite kolhydrater.
 Det kommer att bli betydligt lättare på sommaren när man grillar mycket och salladen är fräsch, för just nu tycker jag att den är lite "dassig" och smaklös.


En söt liten krokus fick flytta in i sovrummet!

Snart kommer min mamma hit på fika och vi ska då gå igenom lite gamla kort från min morbror ( som nu finns i himlen ). När han var på besök gick han alltid omkring med sin kamera och tog massa fotografier på oss sedan jag och min syster var små så det ska bli lite roligt att se.
Det kommer säkert ut något på bloggen lite senare ;)

Ses senare!!

KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar