2013-01-07

Clean Up Your Mess!

 
 
Imorse tog jag och William en tur till Ikea. Jag visste vad jag skulle ha så själva besöket tog inte mer än en timme. Vi var nästan själva på plats och slapp alla köer som annars kan vara sååååå långa.       
Det tråkiga var att jag skulle köpa två saker och kom bara hem med en. Får leta efter den andra saken någon annanstans. Jo, jag kanske ska berätta att jag har ett nytt projekt på gång här hemma, något som kommer att  ( förhoppningsvis ) göra ett lyft i vardagsrummet. Tror det kommer att bli jättefint!!
 
På eftermiddagen åkte jag ner till Kanel och hämtade min fina tavla som låg och väntade på mig.           
Den kommer nog att ingå lite i det nya projektet så därför sitter den inte på väggen än. Visst är den fin!   
 
                                                                                                                                                        
 
 
"Clean Up Your Mess"
Ja, visst passar tavlan hos oss, undrar bara vem som skulle säga det i vår familj ;-)
Jag känner mig ganska träffad, hahahahahahahah!!!
 
Ikväll blir det att hoppa i säng tidigt för imorgon är det dax för William att börja skolan igen och då måste ju jag också gå upp i ottan ( oj hur ska det gå, jag som har sovit så länge på mornarna ) och göra frukost och lite annat. Lite skönt ska det bli att komma tillbaka till vardagen igen.
 
Ha en trevlig kväll!!
 
KRAM!!
                                                                                                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar