2013-01-18

Barnvakt åt L & S

Basse var med och spelade memory!


Burrrrrr vad kallt det är ute idag. Långkalsongerna åkte på när det var dax för en promenad med Basse bus. Solen har lyst och det har varit en perfekt dag att ta med sig kameran ut och ta lite vackra naturbilder.


  På förmiddagen fick jag besök av två små tjejer som jag skulle vara barnvakt åt. L och jag spelade spel medans S sov sin förmiddagslur och hon sov och sov och vaknade inte förens mamma Sussie kom för att hämta flickorna.
 Jag fick passa på att gosa lite med S medans vi fikade.







L blev trött av allt spelande och ville kolla på tv en stund!

Vad har ni alla haft för er en dag som denna??


Nu ska jag förbereda för middagen ikväll som kommer att bestå av Tacos ;-)

KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar