2012-12-11

Varmt på fötterna



Idag vaknade jag innan klockan ringde och kände mig riktigt utvilad ( inte ofta det händer ) och nästan studsade upp ur sängen ( vilket häller aldrig brukar hända ). Man sover riktigt bra nu när det är mörkt och lite tystare ute pga snön.
Efter min "frukost" tog jag och Basse en promenad ner på stan. Det är så mysigt med all snö och alla fina julbelysningar som folk har smyckat sina hus med så man gick där och bara njöt av allt!!

Var tvungen att köpa mig ett par nya vinterskor som jag ska ha på jobbet. Viktigt att hålla fötterna varma så man inte åker på någon envis förkylning. Det vill jag INTE!!!
Hittade dessa sköna skor på Stadium, riktigt mjuka och gossiga inuti och jag kommer garanterat att vara varm om fötterna ;-)




Nu blir det lite soffläge innan jag ska åka till jobbet igen ;-)

Mysig kväll!!

KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar