2012-12-19

Oooops vilken morgon!



För första gången i mitt liv försov jag mig imorse. Klockan ringer alltid 06:45 och jag brukar väcka William vid 07:00, men idag somnade jag om och vaknade 07:25.
Jag har nog aldrig flugit upp ur sängen så fort som jag gjorde och sprang in till William som också flög upp ur sängen. Stackarn, han fick typ äta frukost samtidigt som han klädde på sig.
Efter det kastade vi oss in i bilen och for iväg för att hämta upp några kompisar till William som skulle åka med oss till skolan.

Nu har jag äntligen varvat ner ( vilken pers för lilla mig ) och sitter och dricker en kopp varm te och ska bara njuta hela förmiddagen.




Visst är det underbart när man kan njuta av julgranen från flera rum än där den står!!

Ha en underbar dag!!

KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar