2012-12-10

Måndag och pepparkaksbak



Nu är det slut på min ledighet och jag ska snart bege mig till jobbet.
Känner ändå att jag har fått ganska mycket gjort idag mot vad jag brukar få när man ska jobba.

Tog en "vilostund" på eftermiddagen och när jag vaknade ville William baka pepparkakor. Tyvärr så hittade jag inte min kavel ( konstigt att den har fått fötter ) så jag fick ta en osthyvel och hyvla degen istället. Ett år gjorde jag faktiskt mina pepparkakor så och de blev jättefina, men nu ville ju William göra figurer.


En gris utan mage!


När jag såg denna gris som William gjort var jag bara tvungen att fråga honom vad som hänt med den och då fick jag till svar:
- Jag blev lite hungrig och sugen på degen!!
Hahahaha!!! Vad barn är roliga.

Ha nu alla en riktigt trevlig kväll!!

KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar