2012-12-27

Julen är över




Hoppas att ni alla har haft en bra jul med god mat, släkt och vänner och även lite vila där emellan.
Vi har faktiskt tagit det riktigt lugnt på både juldagen och annandagen, hyrt filmer och äntligen ätit upp all julmat som blev över. Även fast man längtar så till att få äta allt gott så blir man ganska snabbt trött på det och bara längtar till att få äta "normal" mat igen.
Igår gjorde vi iordning en god potatisgratäng och kött, sååå gott!!!

Idag känner jag mig inte motiverad till att göra något alls utan bara ligga i soffan och slappa och jag tror att det kan vara all stress innan julen som gör att man börjar landa på fötterna igen.
Tänk vad mycket energi man lägger på just en dag som försvinner så fort. Nästan lite skrämmande.
Man kanske ska prova att åka på semester nästa år och fira julen någon helt annanstans. Tåls att tänka på!!

Snart är det nyårsafton och sedan har vi ett helt nytt år framför oss.
Jag ska börja mitt nya år med att tänka mer på motion och hälsa, det jag tycker om att göra, det som gör mig glad och strunta lite mer i "alla måsten" som man på något sätt hittar på själv och som gör att man stressar upp sig helt i onödan.

Hur ska ni börja ert nya år??

Ha en bra dag, snart är det fredag!!

KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar