2012-12-04

God ( snöig ) morgon!



Vilket väder att vakna till!!
Här i vår stad har vi snöstorm och jag börjar undra hur mycket snö som ska komma. Jag älskar mycket snö men i lagom mängd. Jag tror att Jörgen var ute och skottade mins tre gånger igår plus att jag var ute en gång däremellan ( vilken tur man har som inte jobbade inatt, tänker på er stackare och hoppas att allt har gått bra <3 )

Idag ska jag ha en heldag på stan med min vän Sussie ( om jag nu kan få fram min bil som knappt syns under all snö ). Vi ska handla julklappar och äta en god lunch tillsammans, det ska bli så mysigt!!!


Snön har blåst upp mot fönstren!

Så kallt ute, men varmt och gott här inne!

Ja, ni ser rätt! Min frukost består denna morgon av äggröra och en skinksmörgås!


TA HAND OM ER NU SÅ NI INTE BLÅSER BORT ;-)

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar