2012-12-06

Gingerbread

Ljus som luktar pepparkaka!


Hej alla vänner!!
Hoppas att ni har det bra och inte stressar för mycket nu när det närmar sig jul. Själv känner jag mig lite stressad men jag tänker som så att "det får bli som det blir" huvudsaken är att man får vara frisk och spendera julen med sina nära och kära.
Jag satt igår och kollade in min blogg för att se vad jag gjorde för exakt ett år sedan. Lite roligt att se, för då var jag redan i full gång med att baka allt julgodis ( och det blev en hel del kan jag lova ).
Är ni intresserade av massa goda recept så tycker jag att ni ska kika in där och kolla under nov- dec inlägg!!


Det luktar pepparkaka i hela huset av ljusen som jag köpt på Kanel!



Idag har jag lite att pyssla med. Måste snart bege mig till Ica för att handla lite till kvällens middag som mamma kommer på. Efter det ska vi bege oss iväg för att se den populära "Julsoaren" som hela Williams skola medverkar i. Spännande!!!

Måste kila!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar