2012-12-21

Fredag med mys och film



Äntligen har jag jobbat min sista natt innan jul och är nu ledig i tio dagar. Hela tio dagar att bara vara med mina nära och kära ( som jag har längtat ).
Imorgon ska vi göra det sista innan julafton, handla mat och dryck, köpa de sista julklapparna, griljera julskinkan, lägga alla julklappar under granen och säkert något mer som jag inte kommer på just nu ;-)
Hur ligger ni till med allt som ska göras??

Ikväll är Jörgen iväg på julfest och jag har bänkat mig framför tv:n med ett glas vin och några chili cheese och bara njuter av att inte göra något alls. William och några vänner har "filmkväll" här hemma och de har bunkrat upp med chips, dipp och dricka.





Nu ska jag ta och kolla på " How do you know" på kanal 3 och eventuellt börja skriva inköpslistan till imorgon.

Ha en riktigt härlig fredag!!

KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar