2012-10-02

Trevligt besök i allt stök


Gott till fikat!


Håller på med rensning av huset idag också. Ni skulle bara se hur det ser ut här hemma. Som en tromb som svept förbi och jag är och petar och plockar överallt och vet inte riktigt vart jag ska börja.
 Nu sitter jag i soffa och bara tittar på eländet. Hur ska detta gå!!!

Som tur var så kom min syster och hennes lilla Moa ( som blir 6 mån idag ) på en fika så att jag fick tänka på lite annat.
När det var dax för dom att åka hade min syster fått med sig två kartonger med leksaker att ta med hem till Liam. Vi har hur mycket saker som helst från när William var liten. Några saker har jag sålt men man kan och orkar inte att sälja bort allt. Då är det bra att ha syskon som har barn ;)




William och Moa!


Nu måste jag bara ta tag i allt kaos!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar