2012-10-29

Besök av Hanna och Simon



Idag kom min vän Hanna och hennes son Simon förbi på en fika. Så trevligt att sitta och bara prata massor medans grabbarna busade och hade kul.
Jag och Hanna har känt varandra sedan gymnasiet och fast vi ibland har varit ifrån varandra i lite längre perioder så har vi alltid fångat upp kontakten igen. Jag tror att vi båda vet att vi alltid finns där för varandra och det känns toppen att ha en sådan vän ( kram till dig Hanna )!!


William och Simon spexar lite!


Hoppas att vi kan planera in något med våra familjer snart. Vi vet ju alla hur fort tiden går och när vi båda jobbar inom vården så är vi ju inte alltid lediga på samma helg så oftast när jag och Hanna ska boka något så sitter vi oftast:
U - Nästa helg då?
H - Nej då jobbar jag.
H- Men helgen efter det då?
U- Nej då jobbar jag.

Ja, man får vara glad om vi hinner ses något detta år ( hahahhaha ) men något måste vi ju få till!!

Ha nu alla en bra kväll!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar