2012-09-11

Hej alla underbara!



Sitter i köket med en kopp te och en silviakaka som jag hittade i frysen ( tyckte lite synd om den ) och funderar på hur jag ska lägga upp dagen. Har lite på min lista som jag skulle behöva bocka av tex. handla, tvätta, putsa fönster, fixa ute på baksidan, gå långpromenad med Basse, åka ner på stan och uträtta lite ärenden och laga mat. Ja listan är lång;)
Men varför ska man stressa? Inget blir ju bättre av det, bara att man själv mår dåligt och det är ju inget att sträva efter.
Jag tror att det är ganska många som känner som jag, eller har jag fel?
Vi måste börja stanna upp och strunta i alla måsten, göra allt som man mår bra av och viktigast är att vi tar hand om varandra. Man ska inte ta något för givet.

Så nu tar jag och fortsätter med att läsa min nya tidning så får min lista vänta ;))

Ha en underbar dag!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar