2012-09-16

Före och efter

Före!


Idag har jag putsat klart alla fönster. Vilket jobb det är. Jag hatar att putsa fönster!!! Lyckas alltid med att få ränder.
Har någon ett bra tips på hur man ska göra för att undvika ränder????

Var ner en sväng på stan och köpte två nya vita rullgardiner till köket. Var så trött på de gardinerna som vi hade i innan ( fångade upp Basses hår som en magnet ) så nu blev det bättre.
Just nu ser det lite tomt ut i fönstrena men det ska jag fixa med något snyggt. Måste fundera lite först vad jag vill ha bara ;)


Efter!


Nu ska jag sätta mig i soffan och njuta av de sista timmarna av denna helg.

Kram!!

2 kommentarer:

  1. Prova att putsa med tidningspapper, blir inga ränder alls! Love it!! Tvätta av fönstret, spraya på fönsterputs, knöggla en sida tidningspapper och gno torrt. Skinande rent! :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Ska gör så nästa gång;) Kram

      Radera