2012-07-30

Sista semesterveckan



Ännu en ny vecka, lite tråkigt för att Jörgen har börjat jobba igen. Jag har en vecka kvar av min semester och vi började den med en dag på badhuset. Vi åkte dit med Camilla, Filippa och Stella.
Det är ju bättre att vara ute på sjön men när kaptenen jobbar får man göra det bästa av situationen och det viktigaste var att barnen hade det roligt.
Och det hade dom ;)


William laddar!

Tjejerna hoppar i!

Ser ut som William flyger!

William står på händerna!

Här skulle alla hoppa på "3" men William stod kvar!





William och Filippa!

Lite senare på kvällen var jag och Camilla ute på en promenad med hundarna. Jag känner att jag måste ta tag i mitt tränande igen och att även Basse måste få lite bättre motion.
Så nu är det bara att ta nya tag  ( för nästa sommar ) så man slipper stå i vassen.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp tidigt imorgon bitti för jag ska till Ia på Hårakuten och klippa mig. Det ska bli spännande att se vad hon tycker om min nya hårfärg.

Ha det bra och sov så gott!!

Kram!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar