2012-07-10

Paltorpshage

Hanna och Simon!


Idag åkte jag och William med Hanna och Simon till Paltorpshage för att leka av oss lite;))
Vi började med att äta lunch på det stora "M":et så vi hade kroppen fylld på energi innan vi for vidare.
Jösses vad mycket det fanns att göra där. Jag orkar inte beskriva med ord utan det får bli med bilder istället;)


William åker kana!

Man fick klappa djur!

William åker linbana!

Jag försöker hålla balansen!

Hinderbana!





Det var inte lätt att köra hinderbanan med en handväska kan jag lova!

William och Simon!

Jag tittar ner och får nästan svindel!

Hanna på däck!





William kör dockteater för Simon!

En rithörna!

Vi åt glass också!

Massor av fina saker i butiken!


Tex mina smycken ;))


Precis när vi var klara kom ett riktigt regnoväder så vi hade tur med vädret kan man säga;)
Grabbarna var jätteduktiga och klarade alla banor med stor glädje.


Tack Hanna och Simon för en trevlig och busig dag med mycket skratt!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar