2012-07-27

Fredagsmys med goda vänner



Idag har vi haft fullt upp med att förbereda för morgondagen så vi blev så glada när Magnus och Sussie bjöd hem oss på middag. Ibland är det guld värt att slippa laga mat ;)
Det bjöds på hemmagjorda hamburgare fyllda med fetaost. Sååååå gott!!





Medans killarna var ute och grillade passade jag och Lovisa på att göra oss fina med lite nagellack.
Lovisa tyckte att det var svårt att välja färg så det blev två olika på varje hand.


Rosa och guld!




Jag försökte mig på att göra en fransk manikyr med en penna som jag köpt  på Åhlens. Det är jättesmidigt, man tar bara och målar det vita med pennan, låter det torka och tar sedan ett lager med genomskinligt lack över det och vips så är det klart.


Den magiska pennan!

William myser med liten bebis!


Jörgen myser han med!



Nu ska vi gå och lägga oss för imorgon bitti ringer klockan kl 06:00. Hur ska jag orka?? ;)

Sov gott!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar