2012-07-29

Bröllop på Svärdsklova



Igår var vi bjudna på bröllop. Det var min pappa som gifte sig med sin sambo Annki.
Bröllopet var ute på Svärdsklova, ett helt underbart ställe med vacker miljö precis vid vattnet.
Allt var så fint och vädret var bra. Här kommer "lite" bilder.......................


Bröllopsdukning!


Jag hade fått i uppgift att dekorera bordet som vi skulle sitta vid under middagen. Lite murgröna och stora härliga vita rosor fick pryda bordet.







Den fina inredningen står min kompis Johanna för som även är ägare av "Kanel Form & Design".
Riktigt bra gjort, Johanna!!!




En stor och härlig uteplats!

Närhet till vattnet!


Några av gästerna!

Det bjöds på Champagne med tilltugg!


Här kommer brudparet!










Pappa och Annki!

Annkis son Johan!


Annkis dotter Sofia med sin man Mattias!

Förrätt: Skagentoast!



Varmrätt: Hjortfile med potatis och grönsaker!

Annkis dotter Sara!

Oj, där är jag med på ett hörn!

Dessert: Jordgubbar med vaniljglass!





Pappas och Annkis stuga som dom övernattade i!




På kvällen bytte vi alla om till "vanliga" kläder och samlades vid stranden och även där blev det Champagne och tilltugg.
Efter det spelade vi Kubb, killarna mot tjejerna.








Sofia på klippan!



En riktigt vacker dag i kärlekens tecken!!

Kram!!

4 kommentarer:

  1. Åh så fina bilder, du är så bra på att förmedla känslor i dina bilder, mycket proffsigt gjort!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sofia, vad roligt att höra!! Kram tillbaka

      Radera
  2. Åh, vilka fina bilder på hela gänget! Du är ju en fantastisk fotograf!!:) Så vackert det är där ute på Svärdsklova, perfekt för bröllop & romantik<3. Riktigt kul o få se fina Ann-Christine, som är min mammas kusin gifta sig & samt se mina sysslingar:)Hoppas de får många lyckliga år tillsammans.<3

    Kram Anneli Carlsson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anneli, vad roligt att höra ;)

      Radera