2012-06-29

Lugn fredag

Våra pioner på baksidan!


Idag är det fredag och vädret är skapligt. Solen skiner men det blåser nästan storm.
Jag är fortfarande inte pigg efter min envisa förkylning. Han ont i varenda led i hela kroppen och så fort jag rör mig börjar jag flåsa och på morgonen vaknar jag alltid med  lite feber i kroppen :(
På torsdag ska jag till läkaren och ta massa prover. Vi pratade om borrelia men jag har inte haft någon fästing på mig vad jag vet.
Nu vill jag inte vara sjuk längre!!!! Jag vill vara frisk och glad!!!!!!

Nu är det färdigklagat för idag!!
En rolig sak som jag ska berätta för er är att en del av mina smycken kommer att finnas ute vid "Paltorpshage".
Det är ett ställe dit man kan åka och busa och leka med sina barn. Där finns även en butik och i den butiken kommer ni att se mina smycken om ca en vecka. Det ska bli sååååå roligt!!! Och spännande förstås!!!
Håll era tummar för mig;)))))

Nu ska jag lägga mig och vila lite.




Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar