2012-06-14

En sommarpresent av finast Carin



Igår när jag kom till jobbet sa min arbetskamrat Carin till mig:
- Ullis, jag har en liten sommarpresent till dig som jag har gjort ;) och så sträckte hon fram en liten påse. I påsen låg denna söta lilla medicinväska som hon virkat med "mormorsrutor".




Passar utmärkt att ha i min handväska med lite plåster, alvedon och nässpray.
Carin brukar ju vara den som står för alla piller om nätterna när vi jobbar och man har ont.
Man kan bara säga: - Gud vad jag har ont i huvudet idag. Så svarar alltid Carin: - Jag har tabletter!!!!

Undra om hon har en baktanke med att hon gav lilla pillerväskan åt mig ;) Det kan ju vara så, för Carin går på semester imorgon och då känner hon säkert att hon inte kan finnas där för mig när man behöver ha ett piller så nu har hon fixat så att jag har med mig egna ;)!!

Nu är den fylld med lite "bra att ha saker" iallafall.




Tusen tack Carin!!!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar