2012-05-05

Lördagsmiddag hos pappa



Nu sitter vi här hemma och är så mätta efter en trevlig grillkväll hos pappa och Annki. Vi satt ute och åt i deras inglasade uterum. Det var jätte mysigt när solen lyste och den värmde på riktigt ordentligt.
Jag skulle också kunna tänka mig att ha ett inglasat uterum just för att man kan sitta ute och njuta lite längre av sommaren och framför allt att kunna gå in och sätta sig när myggen kommer.
Det får bli ett senare projekt hos oss ;))


Annki vid spisen!

William hade med sin dator!


Grillat med potatisgratäng!

Rabarberpaj med vaniljsås!

Min underbara familj!

Annki och pappa!


William!

Magnolia!

Underbara blommor!

På väg hem!

Jag och pappa!


Efter middagen åkte vi till Camilla och Fredrik för att titta på hockey eller ja, grabbarna tittade och jag och Camilla satt och pratade.

Nu ska vi gå och lägga oss och drömma sött ;)

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar