2012-05-21

Lite pyssel ute

Fin lykta från Broste!


Vilket väder det har varit idag!!! 25 grader varmt, nu är sommaren här ;))
Nu har jag äntligen jobbat färdigt min tungvecka och har bara två nätter att jobba denna vecka och sedan är jag ledig i tio dagar. Känns ganska bra eftersom dom har lovat fint väder ;)

När jag vaknade idag gick jag raka vägen ut på altanen och la mig i solen. HÄRLIGT!!
För att inte tuppa av i värmen åkte jag ner till Kanel. Var på jakt efter något roligt att ha på min riktigt gamla trälåda jag har på baksidan.
Förra året planterade jag färska kryddor i den men i år kände jag att jag ville ha den till något annat.
Den står vid min solsäng och jag tänkte att man kunde använda lådan som ett bord.

Jag hittade en jättefin lykta i trä och en söt groda.








Jag hittade även en kruka att ha min basilika i på köksbänken.




Tänk att man aldrig kan gå in på Kanel och inte låta bli att köpa något ;)

 Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar