2012-05-25

Fredag och förkylning




Gud vad skönt med helg igen, och det bästa av allt är att denna helg är jag ledig ;)
Vaknade med värsta förkylningen :(. Jag tror att det är en blandning av pollenallergi och en riktig förkylning. Det kliar och rinner och jag nyser konstant. Jag tror även att jag hade lite feber:(
Jag vill inte vara sjuk nu när jag är i full gång med min träning!!
Tog några alvedon och blev piggare. Så pigg att jag orkade ner till Kanel och hittade dessa fina sandaler från Ilse Jacobsen. Kommer bli snyggt till ett par vita jeans ;)
På kvällen kom Magnus och Sussie på en grillning. Det blev kyckling med pastasallad och till efterrätt blev det svenska jordgubbar och vaniljglass. Sååå gott!!

Nu ska vi sova och ladda för en heldag  med fotboll på Rosvalla. Hoppas att det blir bra väder och att det kommer att gå bra för Williams lag. Fast det viktigaste är att dom har roligt ;))

Sov gott!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar