2012-04-16

Vårkläderna fram och mera garn



Då var det måndag igen. Jörgen har åkt till Stockholm på kurs och kommer inte hem förens på fredag så jag, William och Basse ska klara oss helt själva.
Än så länge har det gått bra ;)
Jag har tänkt att få lite gjort med mina virkbeställningar och sedan ska jag träna som bara den. Jag har även lovat William att vi ska göra något roligt tillsammans så jag tror att veckan bara kommer att rusa förbi.  Vi ska även åka och hälsa på min arbetskamrat Carin och hennes barn och ta en fika.





Idag åkte vårkläderna på. Såå härligt med tunnare skor och jacka!!




Det blev ev tripp till mitt stammisställe och nu har jag handlat på mig lite mera garn så nu vet jag vad jag har att göra ikväll. Det är så roligt att det hela tiden kommer in beställningar!!!!




Nu ska jag sätta mig en stund i solen!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar