2012-04-22

Söndag och träning

Mina fina blommor i sovrummet!


Idag har vi börjat med ett nytt projekt här hemma men jag tänker inte tala om vad det är förrens det är klart. Men jag kan säga så mycket att det är utomhus det äger rum. Bilder kommer senare ;) Spännande va!!!!!
Idag har jag sprungit på löpbandet och det gick riktigt bra. Jag kände att jag orkade mera så jag hoppade tio minuter på Williams studsmatta och det kan jag säga var jobbigare än att springa 5 km.
Jag blev helt slut!!

Efter träningen var jag tvungen att äta något så jag gjorde en fruktsallad. För att få den lite godare så ringlade jag honung över och strödde lite riven kokos över. Det går även bra med hackade nötter. Supergott!!!!!


God fruktsallad!

Nu ska jag åka och handla.


Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar