2012-04-06

Långfredag



Idag åkte hela familjen till Vingåker och Factory Outlet för att kolla lite. Jag blev ganska besviken för jag tyckte inte det var något att ha. Jörgen och William köpte några tröjor men dom tyckte nog också att det var lite tråkiga kläder. Vem vet vi kanske kom dit vid fel tillfälle;)
När vi åkte dit möttes vi av värsta snöovädret. Det känns så tråkigt med snö, jag vill inte ha mer!!

När vi kom hem åkte jag och handlade lite mat och massor med godis. Jag brukar inte tycka att det är jobbigt med att köra GI men idag var det riktigt jobbigt när man stod och plockade godiset och kände lukten. Men det är bara att bita ihop.


Fina ägg som jag fått av min vän Lotta!


William och hans kompis Simon ville inte gå påskgubbar men de var väldigt ivriga med att få bli lite målade på kinderna. Bara för mig att ta fram sminkväskan och dutta på prickar och visst blev de söta;))


William och Simon med prickar!



Jag tycker alltid att det är så rörigt med vilken dag som barnen ska gå påskkärringar på. När jag var liten gick vi alltid på Skärtorsdagen men det kom inga påskkärringar till oss igår. Jag blev lite besviken för jag tycker det är så roligt när de kommer och dom är ju så söta. Men idag plingade det på dörren och när jag gick och öppnade så stod det tre stycken påskkärringar utanför. Jag bjöd på godis och som tack så fick jag en fin teckning. Dom är ju för söta!!
Nu ska jag försöka att vila lite så att jag orkar jobba inatt men det är ganska svårt när resten av familjen är hemma.


Trevlig kväll!!

 Och grattis William på din namnsdag!!


Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar