2012-04-20

Kön & Mön



Sprang in en sväng på Kanel idag och var igentligen på jakt efter en klänning men fann något helt annat. Det är så fint med klänningar på andra och jag vill verkligen försöka men jag faller alltid tillbaka till byxor. Ett säkert kort för mig!!
Idag hittade jag ett par byxor från "Kön & Mön" som var superläckra. Tunt tyg och lite "baggy" men dom satt riktigt bra. Dom kommer att användas flitigt i sommar ;).



Byxor från "Kön & Mön"!


Jag hittade även ett svart linne från "Kaffe"  som är lite i den längre modellen och med spets på ryggen.


Linne från "Kaffe"!


Har gått och suktat efter denna vas ett tag och nu slog jag äntligen till. Passar utmärkt i sovrummet på den vita byrån. Vasen är från "Broste".




Tänk att det alltid är så kul att vara på Kanel!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar