2012-04-19

Fika hos Carin och restaurangbesök

Konrad!


Idag åkte jag och William till min arbetskamrat Carin på en fika. Det var första gången som våra barn träffades och det gick jättebra. Vi har pratat mycke om våra grabbar och kommit fram till att de är väldigt lika varandra när det gäller det mesta så vi var inte speciellt oroliga.
Dom spelade dator och tråkigt nog så fick vi avbryta dom när det var fika ;)


Carin och Valle!


William har längtat så efter att få träffa Carins hund Konrad så han gosade extra mycket med honom.
Han är ju så gullig, tycker William som bara har sett Konrad på kort tidigare.


Carins William, min William och Konrad!


Valle hade bestämt att vi skulle ha kladdkaka till fikat vilket jag tyckte var ett utmärkt förslag. Den hade Carin lyckats bra med för den var riktigt kladdig. Vi åt och åt och helt plötsligt var kakan slut. Stackars Carins man Fredrik som inte fick smaka en enda bit ;)
När vi skulle åka bytte William och William mobilnummer med varandra. Kul!!


En kladdig kladdkaka!


På väg hem stannade vi till vid Olearys för att äta lite gott. Det bästa är ju att man får en korg med popcorn innan maten. Det gillar William skarpt. Passande nog så var det fotboll på tv:n.




William beställde nuggets och pommes och jag tog en ceasarsallad med kyckling. Supergott!!





Imorgon kommer Jörgen hem igen. Vi längtar!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar