2012-03-20

Virka Virka Virka



Idag har jag virkat några korgar och även sålt två stycken. Så här kan det se ut när jag är i farten;)


William gillar mina korgar!


På eftermiddagen kom mamma förbi på en fika och då passade hon på att kolla på alla saker jag gjort. Det slutade med att hon gick hem med två korgar;))


Molly!


På kvällen blev vi bjudna på fika hos Magnus och Sussie. Som vanligt hade Sussie bakat massa gott. Efter fikat satte vi oss och kollade på "Wipeout". Jag har aldrig sett det programmet men det var riktigt roligt. Vi skrattade så vi grät. Tänk att det är så roligt att titta när folk klantar och gör illa sig.

Vi kom hem ganska sent så vi hoppade ner i sängen hela familjen och nu sover alla utom jag. Ska nog titta på tv ett tag till så att jag kan sova lite längre imorgon eftersom jag ska jobba.


Go fika!



Fina ljusstakar som Sussie gjort!


Sov gott!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar