2012-03-20

Städning och fikapaus



Nu är jag äntligen färdig med min dagliga städrunda. Då kände jag att det var dax att ta en liten paus med en stor kopp te, vispgrädde med hallon och den nya Plaza tidningen. Det är det bästa som finns att få sitta i lugn och ro och läsa lite men snart är det dax för lite tillverkning av korgar.



Ett skåp från Bazzar!


Jag blev helt förälskad i detta vita skåp. Skulle passa perfekt hemma hos oss där jag då skulle kunna förvara porslin och lite glas. Ett sådant vill jag ha!!!! Det finns i svart också och det var jättefint det med men jag tror att det lutar åt det vita hållet.




Var bara tvungen att ta ett kort på William och hans kompis Alex när de var på väg till skolan imorse. Alex kommer alltid till William för att hämta upp honom och det är inte alltid som William är klar så då brukar Alex passa på att mysa lite med Basse. Och det älskar vår fyrbenta vän.


Alex, Basse och William!


Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar