2012-03-25

Söndag



Äntligen är jag färdig med min storstädning av huset. Det finns inget bättre än att sätta sig i soffan med en kopp te och titta sig omkring och veta att allt är rent;)
Imorgon ska jag virka lite korgar och armband och jag måste även åka och storhandla eftersom jag och min kompis Camilla ska börja med GI. Vi är riktigt taggade båda två;)
Till något helt annat så tog vi årets första fästing på Basse idag. De är så äckliga!!
Vi måste ta fästingsprutan i år eftersom vi tillbringar hela somrarna på sjön och för att vi har Basse som kan dra med sig dessa vidriga djur med sig in. Förra året hade William en som kröp på sig efter att han hade gosat med Basse.

Nu är det dax att krypa ner i sängen och få lite "skönhetssömn";)

Sov gott!!

Kram!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar