2012-03-04

Nytt projekt och sjukstuga

Virkade armband med strass knappar!


I helgen har jag fixat med ett nytt projekt nämligen virkade armband. Jag blev riktigt nöjd med resultatet och när jag satte ut en bild på Facebook sålde jag tre stycken samma kväll.
Vad glad jag blir!!!!
Det är så roligt när man märker att folk tycker om det man gör. Så sådana armband kommer det bli flera av!!!

Jörgen börjar bli lite piggare men nu ligger William i hög feber och halsont. Har nog aldrig sett honom så hängig förut. Det gör ont i hjärtat:(   Hoppas bara att jag slipper bli sjuk.

Idag har jag varit och fikat hos min kära syster. Det är alltid lika roligt när vi träffas. Vi måste bara göra det oftare. Det kanske blir lättare nu när hon har slutat arbeta och gå hemma och väntar på att bebisen ska komma. Det ska bli så roligt med en liten flicka i familjen. Vi längtar!!!

Jag och Basse har tagit en kvällspromenad med Camilla och hennes hundar. Det är så trevligt när man har lite sällskap och det är roligt för hundarna också.

Nu ska jag pyssla om William och sedan göra mig en stor kopp te.
Ha en trevlig söndagkväll!!

Kram!!



Virkade armband!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar