2012-03-16

Fredag



Nu är det fredag igen och mycket har hänt idag. Jag och Basse har varit ute i skogen och gått en långpromenad. Han är så duktig. Jag hade han lös hela tiden och kommer det någon så sätter han sig ner eller går bredvid mig. Det funkar jättebra.

Jörgen har arbetat sin sista dag på sitt jobb idag så ikväll ska dom tacka av honom med en fest. På måndag ska han börja på sitt nya jobb som jag vet kommer att passa honom utmärkt. Jag är så glad för hans skull och jag tror att han har gjort helt rätt val. Nu slipper han tungt arbete och att slita med kroppen.




Nu sitter jag själv här hemma och ska äta lite gott innan jag ska åka och jobba mitt första pass för helgen. William sover borta så det är så tyst här. Jag tror att efter att jag har ätit ska jag nog ta och virka lite. Jag börjar få upp ett litet lager med korgar och armband och vem vet, jag kanske kommer på något nytt projekt framöver. Spännande!!!




Ha nu alla en trevlig helg!!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar