2012-03-07

Fortfarande sjukstuga



Jag och William är fortfarande sjuka men jag tror att det börjar att vända nu. William börjar bli lite piggare och har inte så hög feber längre. Han äter lite bättre nu och det är jag glad för.
Igår kväll gjorde han en koja i vardagsrummet och efter lite bökande blev han så utmattad att han somnade på plats redan klockan 19:30.
Min feber har också sjunkit men har så fruktansvärt ont i hela kroppen, halsen och är genomförkyld. Och inte tala om den envisa hostan som aldrig ger sig. Jag blir flåsig av att bara rasta Basse utanför huset. Ibland önskar man att han kunde gå en promenad själv;)
Nej nu vill jag bli frisk så att jag kan börja med att ta tag i min träning.

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan en stund.

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar