2012-02-28

Tillbaka till vardagen



Nu har skolorna börjat igen och vardagen flyter på som vanligt med läxor och annat. Visst är det skönt med lov men samtidigt lika skönt när det blir som vanligt igen. Blev så besviken när jag gick upp i morse och såg till min stora skräck att det hade snöat under natten. Det som var så fint innan.
Nu börjar man bli less på det blöta vädret.
Denna dag ska jag ägna åt att städa hela huset så att man kan göra lite annat kul resten av dagarna som man är ledig.

I helgen är det "Andra chansen" i vår stad. Kul att det händer något här!! Var riktigt sugen på att köpa biljetter och gå och titta men jag har ändrat mig. Tycker att hela melodifestivalen är ett stort fiasko och de som kommer hit och ska tävla är ju inget att se på. Lite tråkigt men glad att jag slipper gå och titta:))

Nu ska jag ta tag i huset!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar