2012-02-02

Ledig dag



Idag har jag varit ledig. Så skönt!!! Men går på igen imorgon och efter helgen är man ledig nio dagar igen. Vilket jobb man har;)) Hur nice som helst.
Jag och Basse tog en promenad till mamma för att låna lite virknålar. Jag ska försöka mig på en ny sak som jag tror kommer att bli jättebra bara jag lär mig. Och den som ska lära mig är min "Virk-kompis" Carin. Hon är ju expert på det där med att virka. Håll tummarna för mig.
På eftermiddan kom Therese hit på en fika. Hon hade med sig semlor men eftersom jag kör GI fick jag vara utan och äta mina hallon med vispgrädde. Konstigt men det tröttnar jag aldrig på.




Fick lite tid att virka några korgar också. Det är riktigt roligt och jag har svårt att sluta. Lita beroendeframkallande;))




Det blev en korg att lägga alla våra nycklar i. Man kan bli galen på alla nycklar som ligger och skräpar på hela bänken. Och hur många gånger hör man inte - Vart är mina nycklar? Nu kommer dom att ligga prydligt i korgen istället. Underbart!!!!




Sedan blev det en korg som ska stå så fint i tvättstugan som man kan lägga alla klädnypor i. Jag älskar ordning och reda;)))

Ha en trevlig kväll!!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar