2012-02-03

En kall Fredag!!



Ja här har det varit ganska kallt hela dagen. Det har legat runt -10 och nu på kvällen står termometern på -14.
Jag får nog ta och klä på mig ordentligt när jag ska ut och jobba inatt.

Idag när jag skulle dricka te upptäckte jag till min stora förvåning att allt mitt goda te var slut. Snopet och ganska konstigt att jag inte märkt det tidigare eftersom det bara är jag som dricker te i våran familj.
Jag bara orkade inte att masa mig ner på stan där jag annars handlar utan tog en sväng till City Gross på jakt efter mitt guld.
Hittade en söt liten påse som jag roffade åt mig i all hast. Rabarberkalas hm ja den får duga.
Och den var faktiskt riktigt god!! Kul att prova något nytt;))





På eftermiddan kom Williams syssling Stella hit och hälsade på. Hennes mamma och pappa skulle åka iväg på ett ärende så självklart fick hon komma till oss en stund.
William hade sin kompis Simon på besök och när jag frågade om dom ville ha fika ropade dom: -Ja!
När jag frågade om dom ville ha minisemlor ropade dom: -JAAAAaaaaaaaa!!!!!




Ha en underbar Fredag!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar