2012-02-14

Alla hjärtans dag



Idag är det Alla hjärtans dag!! Jag vill börja med att tala om hur mycket jag tycker om er alla som är inne och läser på min blogg. Ni är UNDERBARA!!

Idag var jag en snabbis nere på stan och gjorde lite fynd;) Jag hittade lite fin choklad som vi ska äta ikväll med ett glas vin till.




Kunde bara inte motstå dessa söta bitar;)) Passar ju utmärkt till en dag som denna!!







Sedan tog jag en sväng till torget och köpte vita rosor. Många tycker att röda rosor är kärlekens färg men jag kan inte hålla mig från att köpa vita. Jag är lite knasig;))




Inne på Cervera hittade jag dessa söta små ljuslyktor och fyra fina glas.




Nu ska jag sätta mig ner och dricka en kopp "Kärlekste".





Hoppas ni alla får en underbar Alla hjärtans dag!!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar