2012-01-19

Kärt återseende och besök hos frisören

Te, choklad och massa tidningar!


Jag började morgonen med en promenad i skogen med Basse. Jag hade honom lös som vanligt. När vi kom ut på ett fält såg jag att en till hund var lös med sin "matte". Jag kallade in Basse som kom så snällt och när vi kom närmre den andra hunden såg jag till min stora förvåning att det var en brun Labrador. Det är inte ofta man ser bruna.
När vi kom ännu närmare såg jag att det var en gammal klasskamrat till mig så vi släppte hundarna så att dom fick leka. Synd att jag inte hade kameran med mig för det var så kul att just se två busande hundar i exakt samma färg. Jag och Maria bytte mobilnummer så att vi ska kunna träffas flera gånger. KUL!!

Efter promenaden åkte jag till frisören. Jag tänkte bara toppa håret lite eftersom jag vill spara ut till lite längre men jag ville bli lite ljusare. Hade med mig en bild på ett jättefint hår men det var lite svårt att få mitt mörka ( nästan svarta ) hår så ljust på en gång.
Ia slingade mitt hår så att det blev några nyanser ljusare och det blev lite mera liv i håret. Nästa gång jag ska dit kunde vi bleka det lite mera.
Men vem vet, jag kanske blir nöjd med lite ljusare brunt.



Ser inte klok ut men vad gör man inte för att bli lite fin!
Kolla in vad jag har på mig på höger arm;)

Resultatet!

Sett från sidan!


Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar