2012-01-05

Geisha



Vad kan få en att må lite bättre en sån här grå och ruskig dag om inte en liten bil choklad ( haha, där fick jag till ett  rim). Jörgen är ute och går en långpromenad med Basse så jag passar på att krypa upp i soffan med datorn och skriva några rader.
Idag har jag inte fått mycket gjort. Minsta ansträngningen och jag flåsar så jag tror att lungorna ska hoppa ut. Förkylningen har blivit lite bättre men jag har fortfarande ont i kroppen och är halt matt. Men det går iallafall åt rätt håll.
Det ska bli så kul att bli piggare för det finns så mycket jag vill ta tag i som tex kost och träning. Tänkte faktiskt börja träna lite på jobbet där vi har fri tillgång till ett jättefint och helt splitternytt gym.

Nu ska jag ta och göra mig en kopp te och tända brasan för jag känner mig lite frusen.

Ha en bra dag!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar