2011-12-18

Fjärde advent



Nu har vi tänt det fjärde ljuset.......
Vilken dag det har varit. Den började med att jag sov till ca 10:30 vilket jag ALDRIG gör annars. Det kan nog bero på att det har varit ganska mycket att göra på sista tiden, men det var skönt och nu är jag utvilad.
Mamma kom förbi en sväng och ville veta vad William önskade sig i julklapp.
När hon varit här tog jag och började städa lite. Sedan kom Hanna och Robban på en fika. Det var riktigt trevligt att få ett avbrott i städandet.
Efter det tog jag och Jörgen en promenad med Basse för att kolla när ungarna åkte pulka vid nok-stugan. Det är så kul att se hur dom verkligen älskar att leka i snön och så dom har längtat och väntat!!!


William och hans kompis var snabba med att bygga en snögubbe!


Basse var där och förstörde den!

Här gosar Basse i snön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar