2011-12-30

En bra dag



Vilken dag det har varit!!
Jörgen var ledig idag så efter frukosten gick vi en långpromenad i skogen med Basse. Vi hade honom lös och det gick jättebra.
Kl 13:20 var jag till tandläkaren. Jag är alltid lika nervös innan fast jag inte har haft hål på säkert 10 år men med tanke på att jag bara jobbar nätter nu och man äter lite annorlunda ( ganska mycket godis kan det bli ) så är jag super nöjd. Efter det tog vi en sväng ner på stan för att handla lite till imorgon.
Jag hittade en jättefin mössa inne på Lava och Jörgen köpte en ny skjorta. Vi var ju även tvugna att köpa lite raketer så att William har något att se fram emot.
Efter det tog vi en fikapaus hos Mange och Sussie och planerade vad vi ska äta imorgon. Det kommer att bli mycket gott på menyn.




Hittade jättefina sängkläder inne på Hemtex för halva priset.


 

Trevlig kväll!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar