2011-11-22

Ullared



I söndags kl 07:00 gick tre bilar med 12 st glada tjejer till Ullared. Det var jag och alla mina fantastiska arbetskamrater som nu äntligen kom iväg för att handla och ha lite kul tillsammans.
Vårat första stopp blev på Brahehus där vi tog en fika. Jag åt en köttbullesmörgås som tråkigt nog var ganska torr. Vi var framme vid 12:00 och rusade in i affären som skulle stänga 17:00.
Jag kan säga att vi var inte ensamma där....


Carin och Kina kollar vad dom har köpt!


Här sitter vi och går igenom alla saker och påsar i våran stuga. Ganska trötta efter allt shoppande.





När det var klart var det dax att dricka lite vin innan vi skulle gå ut och äta.


Jag och min Carin!

Skål!



Äntligen lite mat på Restaurangen "Harrys".


Cristin och Marie!

Ann-Louise, Annika, Kerstin och Kina!

Katarina, Carola och Ann-Louise!

Min goda Pizza!

Marie och Katarina!



Sedan var det fest i våran stuga.


Carin och Kina!

Kerstin och Annika!




Vi bodde i en stuga för 6 personer. Jättemysig!! Ett loft med två bäddar.




Här sitter jag uppe på Loftet och tar ett kort ner på alla!!


Cristin!

Carin och Kina!



Som vanligt skulle jag hitta på en drink och denna gång blev det "Galliano". Passade bra med att dricka något varmt. Vi lekte charader och sjöng hela natten och kom inte i säng förens vid 2 tiden. Klockan ringde 08:30 dagen efter.
Då var det bara att fortsätta shoppingen.






Till lunch blev det en god Thaibuffe.



Kina och Carin!


Vi var hemma i Nyköping kl 21:00. Då längtade man efter sin familj och att få krypa ner i sin egen säng.
Men vad roligt vi har haft det!!!
Snart dax att planera för nya festligheter!!!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar