2011-11-25

Tjejkväll

Lovisas Muminhus!


Ikväll har jag och Sussie haft en tjejkväll. Jörgen och Magnus var på Fika och åt så då bestämde vi att vi skulle träffas och baka julgodis.




Vi började med att göra Chokladfudge från ett recept som Sussie hade. Det blev så gott!!!! Det kommer att bli ett måste för mig att ha med på Julgodisbordet.





Lovisa äter!


Efter det åt vi pizza. Sedan var det dax för mig att hämta William som var på Disco.
Lovisa blev så glad när William kom.




Hon kröp upp i hans knä och ville höra på en saga. Vi trodde att hon skulle bli trött och vilja sova men det tog inte lång stund innan det var full fart igen.




Medans barnen lekte kollade vi mammor på Idol och kom helt av oss i Julgodisbaket. Det var så skönt att bara sitta i soffan och mysa.
- Baka kan vi göra en annan dag, sa vi!!

Nu börjar jag känna mig riktigt trött och ska släcka lampan men kan inte sluta att tänka på allt adventspynt som ska upp imorgon.
Det ska bli riktigt roligt!

Sov gott!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar