2011-10-25

Städ & shopping



Idag har jag städat hela dagen. Så skönt när det är gjort. Passade även på att möblera om lite i vardagsrummet och jag tyckte det blev riktigt bra.
Det blev så bra så att jag var tvungen att åka ner till Kanel och få en belöning.
Där hittade jag en jättefin kudde som piffade upp fåtöljen lite. Innan hade jag bara dom svarta kuddarna men nu blev det lite roligare.
Sedan hittade jag en fin ljusstake som Johanna tipsade mig om hur jag skulle ställa den. Vad skulle jag göra utan henne???
Jag blev jättenöjd med mina fina saker.




Var tvungen att ta ett kort med Bulb-funktion



Efter Kanel åkte jag till CC hudvård och plockade mina ögonbryn.
Jag har funderat ett tag på att byta hudvårdsprodukter så jag frågade om råd och fick med mig massa prover hem från deras märke "Decleor".
Dom ska jag prova i några dagar och se vad jag tycker. Spännande!!
Nu ska vi krypa upp i soffan och titta på en film.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar