2011-10-13

Så nära, så nära




Igår bestämde jag och William att vi skulle åka och titta när den nya bion hade "Öppet hus".
Det skulle bli så kul att få se våran nya bio med Sveriges största bioduk. Man skulle få provsitta stolarna, kolla på 3D film och få massa godis.
Efter att jag vaknat idag kl 14:00 och hoppat in i duschen en snabbis begav vi oss ner till bion. Williams kompis Simon var med.
I bilen började William klaga på att han kände sig yr och var helt vit i ansiktet. När vi kom fram till bion vad det kaos på parkeringen.
Helt plötsligt säger William att han mår illa, kastar sig ur bilen och börjar kräkas. Där sitter jag i bilen med bilar både framför och bakom mig.
Till slut börjar kön lätta så att jag kan vända och köra tillbaka till William som fortfarande står och kräks.
Jag kör upp bilen på trottoaren och hoppar ut.
Efter en stund mår William bättre men vi åker hem iallafall. Nu ligger han nerbäddad i sängen och sover.
Jag hoppas att Simon inte blir smittad, vad det nu kan vara men det lutar ju mot att det är magsjuka.

Det blev ingen bio för oss men vi var så nära!!

1 kommentar:

  1. Men stackars lilla gubben då.Hoppas han mår bättre idag.Kram till er från Mammis

    SvaraRadera